Malina Kizlar merhaba 33+5deyim. Doktorum her 10 gunde bir kontrole cagirmaya basladi. Sizde durum nedir? Siz kac haftada bir gidiyorsunuz? Bana 10 gun biraz hizli geldi de 👀
defnemila Malina 29 dan 33e kadar 2 haftada bir gittim. 34 itibari ile doktorum 3 hafta sonra çağırdı. Ne kadar az görüşürsek o kadar iyi diye. Sancı ağrı sızı kısaca acil durum olmadıkça 3 hafta sonra gideceğim. Sonra haftada 1 nst için mecbur dedi
Sonyazzz Malina 29 haftamda gitmiştim 34 de nst için gel dedi 35 de yada 36 da gidicem bi sıkıntı olmazsa inşallah
Zeroart 30 haftaya kadar ayda bir kontrole gittim. Artık 2 haftadabir gidiyorum 32 de gittim şimdi 33+5 im tam 34 te tekrar gidecem. Büyük ihtimal 36 da giderim sonrası doğum zaten
Ebruefe Bende 34+5 dr bana acil olmadıkça sakın gelme ne seni ne bebeği riske atamam dedi.normalde bu hafta nst için çağırmıştı ama gelme dediği için 10 gün sonra son kez gidicem. Sanırım doğum için gün verir çünkü zaman kalmadı
Malina Dygggkcr valla kizlar tesekkurler yorumlariniz icin. Bi arayip soracagim gerek varmi gelmeye diye bakalim ne diycek bende bu virus yuzunden cok da hastaneye gtmek istemiyorum o yuzden
Bttll Malina bende 34 oldum canım ben her hafta gıdecegım nst ye giriyorum birde erken dogum riskim var benim
Meltemtuncoz Malina En son bende 33+3de gittim bi sonraki randevuma ne zaman geliyim dediğimde 1 ay sonra gel dedi 🤔 Doğumda giderim heralde 😂
Ask_H Malina benim doktorum da hafta da bir demişti şu virüs yüzünden 15 günde bir gidiyorum… 35+5 haftalığım 14. Nisanda gel dedi 30 nisanda sezeryana alacak 14 nisanda gidince de doğumda görüşürüz derim demişti en son kontrolde ağrın sancın kanman suyun gelirse haberleşelim dedi doktorum o şekilde bakalım Allaha emanetiz hepimiz
ilkaygulr Malina hangi hastane ve dokora gidiyorsun canım benim bildiğim riskl-i gebelikler o kadar erken çağırılır
Malina ilkaygulr canim ben academic hospitale gidiyorum doktorumdan cok memnunum. Ama bende riskli bir durum da yok acaba biseye mi bakicak diye dusunuyorum
Nuraan_k Malina Bugün 33+0 olduk.. En son 31+1 de gitmiştik doğuma kadar gelme dedi bizim doktor 24 mayısa kadar birşey olmazsa 24 mayısta gel dedi ..
gguler Kizlar bizde 31 hf şuan . En son 1 ay olacak gideli . 33e doğru giderim diyorum aksi durum olmazsa inşallah . Genital kemik ağrısı.yasayan var mı aranızda? Yatarken yürürken hep ağrı var . Ikinci gebeligim bu kızlar da mi böyle oluyo anlayamadım