Alpirem Canım ben dün artık dayanamayınca acile gittim kusmalarım çok şiddetlendi ve kasılmaların şiddeti baya artmıştı. Baş geliş olan bebeğim maalesef makat geliş olarak geri dönmüş çok üzüldüm normalde bebek baş geliş pozisyon alınca bir daha dönmez dediler ama benim kızım ezber bozduruyor resmen. Erken doğum riskim varmış açılmam yoktu ama yumuşama vardı rahimde nst de sancı çıktı baya. 3 serum 2 iğne yedim kasılmaları engellemek için. 34+4 üm sata göre ama ultrasonda 35+6 çıktı. Gelişimi 9 gün önde o yüzden 36 haftalıktan baz alıcaz artık dedi. 2 hafta içinde doğum bekliyorum dedi doktorum🙏🏻🙏🏻