Dorothy Kizlar 5 gun once pozitifti. Hala koyu oluyor cizgiler. Yumurtam catlayamadi mi acaba? 😣 https://imgyukle.com/i/J0PdZU
Telatabih Dorothy canım ikinciye yumurtluyor olabilirsin ? İlk yumurtlama sonrası ertesi gün test yapmışmıydın
mmylmz Dorothy kaçıncı gundesın adetın? 1 yumurtan çatlamış bırı daha oluşmuş çatlıyor olabılır. pko varsa ondanda koyu çıkar lh yuksek olur pkolarda.
Didemmmmm Dorothy canım bende iki gün yumurtlama oldu sonra çatlama oldu. 5 gündür böyle koyumuydu. 2. Kez yumurtluyor olabilirsin. Değerlendir bu günleri
Dorothy mmylmz ecet canim pko var. 22. Gunumdeyim. adetim 35 gunden erken olmaz. İlk defa inofolic combi kullaniyorum acaba ondan mi?
Dorothy Didemmmmm koyuydu hep. Bi terslik var sanirim :( ha bugun catlicak ha yarin derken cok yoruldum artik degerlendirmekten ya
mmylmz Dorothy evet yumurta geliştirir o. bellıkı bırı çatlamış arkadan dıgerıde olgunlaşmış. pkoda yumurta bolluğu var zaten. sen yınede değeelendır bakalım ınsallah ıkız olur :)
Didemmmmm Dorothy olumsuz düşünme canım ama kullandığın ilaç etkisi olabilir mi acaba doktoruna sorma imkanın varsa sor istersen
mmylmz Dorothy yok pko ıcın uretılmış bır gıda takvıyesı o. tabıki folık asıt ıcerıyor ama en önemlı özellıgı ınsulın dengesını sağlıyor yumurta geliştiriyor.
Dorothy mmylmz anladim. Peki yumurtlamadan sonra yine adete kadar kullanayim mi yoksa biraksam olur mu artik. Yumurtladigima gore 🙈