Merhaba kızlar bu ikinci gebeliğim ve ilkinde hiç böyle birşey yaşamamıştım kalbim çok hızlı atıyor içim içime sığmıyor sanki bu gün bi arkadaşımla görüştüm şeker olabilir dedi ayni şey onda da olmuş diyete başlamış evet ben çok tatlı seyler tüketiyorum çikolata tatlı alabildiğine yiyorum bundan kaynaklı mı gerçekten bu konuda bilgi sahibi olanlar yazabilir mi rica ediyorum endişe ediyorum bebeğe bi zarar verir mi bu durum o kadar çikolata yememe rağmen bebeğim de hiç hareket Yok 19. Haftamdayim ve zaten şeker varsa bebek hareketsiz oluyormus sanırım 😨