Ececem İsimli hastane çıkışı alacağım ama isim de kararsızım😅onun dışında hersey tamam😅03 ay 5’li takım 5tane aldım,03 ay tulum 5tane aldım,03 ay pijama takımı 2 tane aldım, 03 ay zıbın 4 tane aldım çok çabuk büyüyorlar bu kadar yeter diye düşünüyorum. 06 ay tulum 10 tane aldım,06 ay pijama takımı 5 tane aldım ,06 ay salopet 5tane aldım . Reflü yatagı,babynest seti, emzirme yastığı ve örtüsü,puset minderi ve örtüsü,nevresim takımı,bornoz seti ,küvet seti,tırnak makas seti,anne bebek çanta, 4tane müslin,10 tane ağız müslini,pazen battanıye, omuz örtüsü, göğüs pedi,lohusa takımı,emzirme sütyeni ve atleti, duru granül sabun , bebek alt temizleme pamuğu,depend, alt değiştirme bezi ve lansinoh göğüs ucu kremi aldım,🙆♀️şampuan,losyon,emzik,biberon ,bebek bezi ve beşik kaldı 🤦♀️