YagmrK Busem23 ikiz 25. Haftadayım bebe yağı ve lierac kullanıyorum şuan bişey yok ama popom çatlamış sürmüyordum Oraya ondan olabilir
Ebru-isil Ben lierac kullanıyorum ve ek olarak kakao yağı, badem yağı ve Hindistan cevizi yağı karışımı yapıyorum. 35+3 deyim çatlama yok.
semaramazann Bebek yagı ve vazelin kullanıorum 7aylıgız masallah hıc bır catlagım yok ınsallah da olmaz