Kızlar ben ocağın 3 unde kürtaj olmuştum belki bazılarınız biliyorsunuzdur 2 aya kadar korunduk bu ay korunmayı bıraktık mart ayında yani adetime 2 gün var test yaptık sabah ilk idrarla 1 saat sonra hafif çizgi çıkmış ta doğruluk payı var midir sizce fotoğrafı nasıl yükleyebilirim yardımcı olursanız