Elifozen bu gün gittim kontrole 34+3 haftadayız 2.300 dedi iri bebek olmicak ama küçükte olmayacak normal bir kiloyla doğacak narin kızın dedi herşey yolunda dedi nstyede bağladı gelecek hafta tekrar bağlicak ve tekrar kontrolümüz olacak bu arada doğum pozisyonunu almış sizlerinde bu haftalarda almış oldumu bana erken gibi geldi