Bana doğal yollarla hamile kalman çok zor yumurtaların büyüyüp çatlamıyor dediler. Adet söktürücü hapı kullanana kadar (yaklaşık 10 gün) ne kadar çok gebelik testi yaptım saymadım bile. Erken göstereni, ultra erken göstereni, normal testlerden belki 100-150 TL para verdim. Hiç birinde gözükmedi. Kan değerim 0.100 çıktığında da 3 haftalık hamileymişim. Umudunu kaybetme. Allah ım kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallahh 🤲🏻