Kızlar 23 haftalık gebeyim dünden beri idrar yaparken yanma hissediyorum enfeksiyon var sanki ama peçeteyi değdirdipimde çok açık bir renk pembe oldu akşam da aynısı oldu sizce enfeksiyon dan olabilir mi başına gelen var mı ? Doğum belirtisi olamaz değil mi 😟