Zehra333 canım benim kan testim 0.100 çıkmıştı. Doktorum adetim çok geciktiği için 10 gün sonra tekrar çağırdı ve adet söktürücü hap kullandırdı. Ben hapı kullanıp bitirdikten sonra 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Kan değerimde gözükmemişti. Şimdi düşük olmasın diye iğne ve hap kullanıyorum. Şuan 8+6 olduk. İnşallah senin de vardır da kanda gözükmemiştir. Dikkat et yine de ağır iş yapma. 😘🤲🏻