bilaloguzunannesi ozgeyns tansiyon düşüklüğü olabilir bende öyle oluyorum bir de kanın düşük ise bende var 30+5 günlük hamileyim bazı zamanlar da oluyor
ozgeyns bilaloguzunannesi gün için de hiç birseyim olmuyor ama kahvaltıya ne zaman yapsam baygınlık başlıyor o an uzanmazsam sanki bir yerlere düşüp kalıcam
mmylmz ozgeyns tum gece ac kalıyorsun ya bı anda yemek gırınce vucuda bebiş sınyal veriyor 😂 aheeee aheeeuyu aheeeyyy mama geldi dıye horona geçiyor hhahahaha
ozgeyns bilaloguzunannesi bu sıralar virüsten gidemiyorum 12.hafta gel dedi o zaman gittiğim de söylerim artık umarım geç kalmış olmam 😞
Alleyna Bende bu yüzden çok sıkıntı yaşadım bayıldığım bile oldu birde dolmuşta bayıldım doktor kansızlık dedi şuan 30 haftalık çok şükür düzeldi