derinseda Merhaba kızlar 7 nisanda sezaryan olacağım inşallah ilk sezeryanımda 3 gün beklemiştim duş almak için bunda su geçirmez yara bantları varmış dikiş yerine yapıştırıp hemen duşa girebilirmiyim acaba bi arkdşmdan duymuştum fikri olan var mı
hohomoromu derinseda ben hastamedn gelur gelmez duş aldım 2 dogumda da ilkinde doktor hiç bişe yapıstırmana gerek yok dedi 2. De farklı doktordu su gecirmez bant yapıstr dedi ama hıc bi işe yaramadı komple su girdi su degerse dustan sonra peceteyle ameliyat yerını yavas yavas iyice kurula ıslak nemli bırakma
derinseda hohomoromu bnde bu doğumumda denemek istiyorum duş alınca süt daha çabuk geliyo gibi sanki bide üstündeki rehavet kalkıyor
Burcudrms89 evet bende 1 Nisa’n da oldum sezeryan su geçirmez bant yapıştırdılar 2 kere duş aldım sıkıntı Yok. Şuan tek sıkıntım baş ve boyun ağrısı ayağa kalkınca oturur pozisyonda başım ve boyun ağrımdan ağlıyorum yaşayan var mı lütfen tecrübelerinizi yazın
derinseda Burcudrms89 kaç haftalıkkken oldunuz doktorum fazla uzatmayalım dedi 38+0 da alacak bebişi normalde 38+2 ydi ben ona bile erken derken virüsten dolayı ☹️ Hastaneler nasıl bu arada çok korkuyorum ayrıca ilk sezaryanımda yaşamadım baş boyun ağrısı hiç ama forumdan okuduklarım kadarıyla bol kahve yürüme ve su ile olmuyormuş ağrı
Burcudrms89 derinseda derinseda 39 haftalıkken oldum..bugün gittim serum takıldı daha iyiyim ama hala var.özel hastaneye gittiğim halde bugün 10 vaka vardı insan korkmuyor değil ben taburcu olduktan sonra gelmiş hepsi Allahım yardımcımız olsun
Aysse-03 Bende epidural sezaryen oldum 29 martta su gecilmez bantlardan taktılar hergün banyo yaptım hiç bir şey olmadı