Ben medovaya gidiyordum 2 ayım kaldı doğuma doktorum kontrolümü 2 ay erteledi zaten o zaman da doğum zamanı gelmiş oluyor Medova da da covid vakası olduğunu söyledi Dr um hatta 4 gündür yalancı sancılarım var ama hastaneye gelme sakın diye ısrar etti Dr um zaten nöbetleşe çalışma sistemine geçtiler gittiğinizde kendi Dr unuzun nöbetine denk gelmezseniz şansınıza hangi Dr varsa doğumu o yaptırıyor ortalık böyle devam ederse doğuma kadar ben b planı olarak evde doğum yapmayı planladım hepimiz sağ Salim kucağımıza alalım yavrularımızı inş