Seccadmv
35-36dan sonra suda azalma normal diye okumuştum, bebişin içtiği amniyo sıvısı ürettiği idrardan daha fazla diye. Çok kritik seviyeye ulaşmadığı sürece doktorlar da normal diye bakıyorlar. Ancak sızıntınız varsa o işte tehlikeli. En yakın eczaneden turnusol özellikli pes alıp koyun, akıntınızın amniyo sıvısı olup olmadığını anlayın. Eğer suyunuz geliyorsa işte o sıkıntı, hemen doktorunuza haber verip hastaneye gitmeniz gerekir.