Aslihan2 Happybsrn Adet olmam insallah ya bu ay cok ümitlendim 😞 ama usumemde hayra alâmet degil demekki
Ozlemzeynep Tgbanne kuzum senin daha yumurtlayalım 8 gün oldu çok acele ediyosun negatif çıkması çok normal sabret 3 4 gün sonra yap testi Elif’in de 8. Gün negatifti 11. Gün pozitiftiiii çoğu insanın öyle
Tgbanne Hnfth ay hadi inşallah iyi ki varsınız , 11.gündeyim yunurtlamanın , 3 gün sonra daha net olur inş
Ozlemzeynep Tgbanne anladım bebeğim bekle sen yine de erken test yapıyosun bence inşallah hamişsindir 😍😍
Uzm-Nurse Negatif 😢 ovülasyon testi ile yaptım şimdi , ovülasyon olmasına rağmen 2. Çizgi var la yok arasıydı 😢😢😢