Hnfth adetin normalde düzenliymiş aksamazmış aksasa 1-2 gün deriz , oda hadi sıkıntı stres desek , bnce var yoksa niye olmuyosun regl , baktık normal testte cıkmıyo iki gün sınra erken gebelik testiyle yaparız , büyük ihtimal senin yumurtlaman geç oldugu için , adetinin gecikmesi ve cıkan çizginin silik olmasına yol açar sakın panik yapma tamam kuzum , senden umutluyum sakın bugünlerde stres yapma , varsa bebiş tam tutunma aşamasında tamam