Tgbanne evet ama ne bileyim ben hayal kırıklığından bıktım sanırım…..3 gun kaldı bende hala gaz ve gogus hassasiyeti var, ama hassasiyet aşırı degil.Adet olacakmışım gibi de hissetmiyorum ama.Cok karışık kafam, bugun kan versem mi dedim vazgeçtim sonra…sen ne durumdasın