Yasemin1998 Yeni doğum yaptım kızlar ..Ve dikişlerim cok ve şiştiler ..Küçük ıdrarımı yapamıyorum . ..Başina gelenler var mı ? Hastaneden cikartmiyorlar kendi başima çiş yapmadan ..😕😔
zuluu Yasemin1998 bana sonda takmamıştılar ve idrar yapmadan bırakmayız dediklerini hatırlamıyorum 5 yıl oluyor ama ben zaten yapmıştım 😂
Yasemin1998 _defnee zaten jel sürüp boşaltıyorlar bir çubuk boruyla idrar torbasını canım ..Bol bol ağrı kesici içiyorum ..Fakat dikişlerim açılır die korkuyorum çokda ağrıyor..
_defnee Yasemin1998 Evet çok ağrısı oluyor ya. Benim hala ara ara ağrıyor. Suyu açtım ben lavaboya gidip o gün bekledim bir saat oturdum klozette yaptım