Sibelgokhan https://photos.app.goo.gl/RNwC4Pxsjwzh9vpr5 Anneler size de oluyor mu bilmem ama ben bunlara baktıkça bakasım geliyor.Ask yaşıyorum resmen prensimin kıyafetleriyle 😂😂❣
rabnaz6822 Sibelgokhan açılmadı🤦♀️Google yaz img yükle diye ordaki linke yükle.ordaki linki buraya yapıştır 🙆♀️
Sdmhmt Sibelgokhan çok güzelmiş ve bende ilk link de açılıyor paşa sağ saglim Doğar inşallah sağlıcakla giymek nasıp olsun🥰😊
Sibelgokhan Minikmucizem3 of ya hep bu sorunu yaşıyorum 🙄 happymomun buna bir çözüm bulması lazım resim ekliyorum olmuyor bağlantı atıyorum olmuyor napcam bilmiyorum 😖
Dudumuaz Sibelgokhan 34+5 haftalık olduk bizde 🤗 bende oğluşuma bunu yaptırdım https://hizliresim.com/rKMBLB
Sibelgokhan 1dem teşekkür ederim. Tulum şapka eldiven, ponpon 75 ,battaniye 65 ,tulum arka baski 10 toplamda 150 canim
Sibelgokhan Pnrr06 iyi yapmissin başlamakla,bizde cinsiyetini öğrenir öğrenmez başladık, yoksa bir kerede bitirilecek gibi değil benimde son 8 haftam kaldı ve hala eksiklerimizi tamamlamadık, bitmiyor ne yazikki😊
Sibelgokhan Pnrr06 amin canim, evet hepsi çok.guzel telâşlar. Keşke bu virüs olmasaydı da herşeyi görerek seçerek alabilseydim. Mecburen internetten alıyoruz o da çok beyin yoruyor nasıl gelir acaba kumaşı güzel mu falan diye . Rabbim sağlıkla kucağımiza almayı.nasip etsin