Haticeakks Prenses_anne01 ay ne güzel darısı bana olsun peki öncesinde belirti var mıydı ben bugüne kadar hiç sancı yaşamadım merak ettim ha bende şuda var kaç gundur ishal oluyorum normalde hep kabizdim
Prenses_anne01 Haticeakks evet canım 1 haftadır ishalim midem bulanıyor iştahım kesildi 3 4 gün önce de beyaz balgam gibi bisey geldi hatta ben onu nişan sandım ama bence sabah ki nişandı çünkü bu sefer kahverengi geldi eminim artık
Haticeakks Prenses_anne01 kız bende üç gündür ishalim ama mide bulantısı yok ve dediğin gibi hiç istahh yok acaba benden de gelir mi peki hiç ağrın falan var mı
Prenses_anne01 Limonhanim benim ki de kız 37 +5im ilk kızım 38 de doğmuştu galiba bu da 38 de doğacak 😊❤️
Prenses_anne01 Limonhanim vajina da tarifsiz Bi ağrı var Bi de belim ağrıyor. Bilmiyorum doğum ağrısı mı yoksa biraz is yapmıştım onun ağrısı mı anlayamıyorum
Esrayy Limonhanim var olmaz mı ama doğum daha yok mide bulantısı ishal kasılma belde regl sancısı gibi agrı ama ne nişan ne su var açılmamda vardır inşallah baya hareket ediyorum duş tarcınlı su içiyorum falan bekliyorum öylece
Prenses_anne01 Haticeakks evet canım vajinada değişik Bi ağrı oluyor ayağa kalkınca adım atamıyorum Bi de belim ağrıyor ama doğum ağrısı mı yoksa biraz is yapmıştım onun ağrısı mı anlayamıyorum
ozlem_sngl Limonhanim doğum yaptım şükür oğlum yanimda 2 gün oldu allah herkese nasip etsin bu duyguyu
Dily_brr3 Prenses_anne01 merhaba benimde vajinada ağrı oluyor tuvalete otururken falanda ama onun dışında bı belirti yok 37+1 biran önce doğsun istiyorum doğumun yakın olduğunun belirtisimi bu