Sertkaya07 Günaydın hanımlar geceden beri 15-10 14-9 arası ne yaptımsa düşüremedim 27 haftalık hamileyim ilk çocuğumuda tansiyondan erken doğurdum
Aysessss Sertkaya07 daha once yasamissin zaten cnm, biran once dr ile gorus, idrar tahlili falan yaptirir belki, odemin fazla mi?
[silindi] Hemen doktoruna bildir canım. Benimde öyleydi 7. Ayda direk ilaca başlamıştım bu kez hiç tehlikeye atmadan 12. Haftada asprine başlatıyorlar benimde en düşük 13 7 çıkıyor basite alma
Syh42 Benimde aynı şekildeydi. Doktorum hemen bi kardiyolojiye yönlendirdi. Şuan alfamet kullanıyorum. Ilaç kullanmadigimda hemen yükseliyor. Ihmal etme aman. Çok tehlikeli.
Sertkaya07 Şuan hastanedeyim kan idrar tahlili yapıldı tansiyon 15-16:9 çıkıyor duruma göre yatış vericek bekliyoruz
Mervemm Sertkaya07 canim muhakkak doktora soylemen lazimdi bende 16 12 gördüm ödüm koptu. Suan tansiyon ilaci kullanıyorum 34 haftalik hamileyim. 13 9 14 10 çıkıyor benimde.
Pnrr06 Sertkaya07 canım hamilelikte genelde düşük tansiyon iyi diyorlar senin baya yüksek doktoruna sormalısın
Esra-66seker Sertkaya07 canım benim. De ilk gebeliğimde o haftalarda tansiyonum 17 ye kadar çıktı ödemim de vardı gebelik zehirlenmesi yaşıyormuşum bilemedim hemen doktoruna bildir durumunu
Esra-66seker Hamilelik de yüz şişmesini iyi saymıyor doktor belki idrarında protein kaçaklığı vardır inşallah birşey olmaz tansiyonun düşmez ise zaten. Doğuma alıyorlar
Seccadmv Sertkaya07 iyi olur inşAllah sikma canini stresde tansiyonu kaldiriyir gecen ben sinirlendiyimde 15 9 oldu ama indirdik inşAllah sendede korkulu bir şey olmaz
Sueda29 Sertkaya07 inşallh bişeyn yoktr canm.benmde tansiyonum bazen 14 9 çkıor.ama eve gelince 12/8 13 8 oluyor.doktrm gebelk zehirlenmesnden şüphelenmşti çok şükür idrarda protein çkmadı
Kedili_Anne Sertkaya07 çok yüksek canım. Ben de hergün ölçüyorum doktor 14 ü bulursa mutlaka haber ver dedi. Hemen hastaneye gitmen gerekli. Kontrol altına alınır ve aynı sıkıntılar yeniden yaşanmamış olur. Mutlaka önemsenmesi gereken değerler bunlar. Aşırı yüksek. Ama kontrol edilirse sorun olmaz.