Ilos Ben 8+5 haftaligim bazen kasiklarimda agrioluyo normalmi bide ben hep korkuyorum korku olusuyo bise olucak diye 😔
Semam Ilos çok normal canim bende 19. Haftaya kadar devam etti o ağrı 🤭 sonra geçti simdi ara sıra yine oluyo 😊😊 korkmana gerek yok 😊