Elifffff65 Merhaba, Bugunle beraber adetim 6 gün gecikti, bu sabah ishal başladı bir kaç gündür halsizim sizce gebelik var mıdır? Daha önce 10 gün gecikme olmustu test yaptırdığım gün regli olmustum 🥺
A_C_04 Elifffff65 adetin düzenleyse sadece bu ay böyle olduysan test yap birşey kaybetmez sin belkide hamilesindir 😊
Elifffff65 A_C_04 son 3 aydır düzenli ama yine de korkuyor insan hayal kırıklığından, 6 ay önce boş gebelik geçirip kürtaj olmak zorunda kalmıştım 🥺🤗
A_C_04 Elifffff65 anladım bende test yap yinede nasıl dayanabiliyorsun test yapmadan bnm daha 4 gün varken dayanamayıp test yapmıştım ve çıkmıştı 🤗😊