Eylul_ Ipek4w normalmş cnm bende bi hafta önce senn gibi post actm Bi kac gun öyle agrm oldu şimdi gecti şükür.
Hilosveminikoglus Ipek4w canım benim 30. haftadan o adet sancıları başladı. 39+4 olduk Hala nerdeyse hergün oluyo. Hiç korkma herşey normal. Sancına başka bi durum eşlik ederse o zaman telaşlanman gerekir. Allah korusun kanama vs gibi.
Ipek4w Hmm tm cnm bende korktum erken fln doğurcam diye aylardır adet sancısı çekmeyince Bi değişik oldum 😂
Civcivim_34 Ipek4w oo afedersin ama nerdeyse hiç bişey giymeden uyicam dolaba su koymaya başladım soguk içiyorum yanıyorum bildiğin
Ipek4w Nesliyy insan bir değişik oluyor demi gece hamile olduğumu unuttum bir an adet olcam herhalde dedim ter içinde kalmişım acıdan sonra aklım başıma gelince bu neyin necisi diye korktum 😔
Nesliyy Ipek4w evet aynen uzun zamandir hissetmeyince bi anda boyle baslamasi tedirgin ediyor dayanamadim doktoruma yazdim agriyi takip et agrini dedi asirilasirsa nst den bakalim dedi. 😔
Ipek4w Hilosveminikoglus anladım canım ilk Defa oldu böyle sancım sanırım artık alışmalıyım son yakın rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙏
Eylul_ Ipek4w 32. Haftaya girdk bende de basladi terleme . Thsortle yatyrm su gibi terlyrm sabaha kdr bende anlam verememstm
Ipek4w Eylul_ bende öyleyim terlemekten üst değiştirmek duş almaktan sıkıldım bide havalar sıcak bile değil
Ipek4w Civcivim_34 havalar hala soğuk ama dolaba su fln koyup içme canım üşütürsün daha çok sıkıntı olur
Nesliyy Ergulergiller ayy dikkat et takip et kendini artarsa doktorunla iletisime gec. Benimki oyle dedi artarsa haberleselim dedi simdi daha cok korktum 😔😔 allah yardimcimiz olsun umarin vaktinde gelir bebişler