Songulsevukk kesinlikle gidilmeli 2 gün önce yaptırdım iyi ki de yaptirmisim. Gitmeden önce ben de çok tedirgindim 5 6 doktora danıştım hepsi de kesinlikle önlem alıp gitmemi söyledi. Hastaneler zaten şuan bomboş yalnızca kadın doğuma gelenler var ve önlemleri üst düzeyde girerken ateşinize bakıp dezenfektan sıkıyorlar maskesiz almıyorlar. Özel klinikler de öyle zaten sınırlı sayıda hasta bakılıyor. Ki Allah korusun virüs bulaşsa bile kronik rahatsızlık olmadığı sürece bi çoğunluğunun atlatabilecegi bir şey çok şükür bebeğe geçmeyen bi virüs fakat bebekte bir sıkıntı varsa sırf bu yüzden görülmeyip tedavi edilmezse çok daha büyük sıkıntı omur boyu vicdan azabı ve sıkıntı doğurur bence önlemlerini alıp kesinlikle gitmelisin.