Nihanus Meryyy20 sağ taraftan bebeğe giden önemli damarlar geçiyor bu sebeple mutlaka sol tarafa yatılmalı sırt üstü zaten yatılmıyor bu seferde annenin damarlarına bebek baskı yapıyor 21. Haftadan sonra 30 ları geçince zaten sırt üstü biraz yatınca boğulacak gibi oluyor insan
Deletedmom262 Meryyy20 sol a yatmak daha iyi. Uyku hali tabi sol yatiyrm sag kalkiyorum solum agriyo artik arasira saga dönüyorum yapacak bi sey yok