32+5 olduk bugun değişik bişi yaşadım bebeğim dün hareketleri üstteydi karnımdan belli oluyordu bugun de altta indi ama hatta korktum hissetmiyorum die vajinamın ğirişinde böle sızı seklinde içeri dogru hareket ediyomus nstye baglandım ama o sızı hareketmiş başı aşagıya dönmüştü ama üstte hissediyordum hep suan bildiğiniz hem acı hemde cok aşagıda hissediyorum kemiğe vuruyo gibi cnm acıyo yani normal mi pozisyonundan dolayı mıdır eskisi gibi olur mu sanki cıkacak gibi oluyo hereket edince hiç üstlere vurmadı bugun hep orada hissettim