Ben 13+6 en son gittim hastaneye dr cinsiyetini sordum bebek çok küçük zaten sırtını dönmüş bacakları bile kapalı hiç göremiyor dedi çevremdeki herkes de diyorki göstermemişse kız kesin yahu bebek ne bilcek te kendini göstermicek diyorum benzer durumu yaşayıp insanlarımızın dediğinin tersi erkek olan yada kız olan var mı erkek olunca bebek yani gösteriyor mu anlayamadım !.