minikinannesi_ Bu son olaylardan sonra dışarı çıkamamak, hava alamamak ve yakınlarımızı ziyaret edememek beni fazlasıyla bunalttı. Ufak şeylere takılır ağlar üzülür oldum. Nasıl geçecek bu ruh halim bilmiyorum hep bir stres içerisindeyim. Siz neler yapıyorsunuz
Bergen minikinannesi_ sorma canım ben de o durumdayım. Hastaneye gitmek sıkıntı, birileriyle görüşmek sıkıntı alışveriş sıkıntı inşallah geçecek bugünler de 🙏
Zlhb minikinannesi_ al bendende o kadar sürekli ağlıyorum 😩 gün içinde kendimi oyalamaya çalışıyorum ama akşam yine ağlıyorum topluca kafayı kırdık zaten😑
minikinannesi_ Bergen Hayırlısıyla atlatırız inşallah. Allah herkesin yardımcısı olsun, güzel bir ortam da bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻