karaduman Kızlarrr amino sıvım bugün ölçüldü ve 9.5cm çıktı bilgisi olana yazabilirmi acaba sizinki ne durumda nasıl kötümü iyimi
Degisken 25 im . Sıvım ne kadar bilmiyorum ama az demişti dr . Diğer dr da normal demişti iki hafta önce. Bilmiyorum şuan ne alemdeyim. Hareketli bir bebek bende hareket takip ediyorum.2 hafta sonra rand.var.