Arkadaşlar iyi geceler, hamileliğin başından beri en büyük korkum afedersiniz kişisel temizliğini yapamadan apar topar doğuma girmekti. Allaha şükür 32+2 deyim bir sıkıntım yok, 15 mayısda sezeryan planladık doktorumla. Kişisel temizlik için ne yapmalıyım kuaförler kapalı, kendim hayatta yapamam pantolonumu giyerken bile zorlanıyorum çok tedirgin oldum. Şimdiden sıkıntısı sardı beni