Kizlarrrr aklima birşey takıldı acaba ben mi fazla para ödedim, 2 hafta once sancaktepede ozel bölge hastanesinden randevu aldim ikili test için bu pazartesi yapılacak ucretinide odedim 250 tl verdim devlete bir türlü randevu bulamadım ve de şuan bu durumda gitmekte istemedim, çok mu pahali kizlar yoksa normal mi fiyatı aklima takıldı 😏 sizler ne kadar verdiniz özel hastaneye bu test için