merhaba Arkadaşlar size ilk doğumumu anlatacağım ☺️ Şuan da 36+4 haftalık gebeyim artık onu da doğduğu zaman anlatırım 😊
Son haftalarda psikolojik olarak artık çökmüştüm sıkılmıştım bir an önce doğurup evladımı kucağıma almak istiyordum .22 Eylül 2018 gecesi balkonda oturup dua ettim ne olur artık doğurayım diye 😃 Gece 12 gibi yattım .saat 5,40 gibi uyandım idrara çıktım sonra geri yatağıma uzandım .Uzanır uzanmaz bi su sızıntısı geldi .Bu idrar olamaz daha şimdi yaptım dedim ve suyumun geldiğini anladım .Saate baktım 05:43 elimi uyandırıp ayağa kalktım suyum daha da gelmeye başladı .Duşa girdim rahatladım sancım falan yoktu tabi .Eşimle hazırlığımızı yapıp saat 6:30 civarı hastaneye vardık .kan tahlili falan alındı .Çatala alınıp açılmama bakıldı.1 cm idi .ben sürekli yürüdüm koridorda hiç sancım yoktu .saat 10 da doktorum geldi normal doğum yapıp yapamıcapımı sordu suni sancı istemeyip normal doğurcam dedim 😁 Sonra ebe birşeyler yememi söyledi bende yedim.sonra lavman yapıldı tuvalete çıktım .O sıra suyum ara ara gelmeye devam etti tabi sonra nişan geldi .Saat 2 ye kadar hiç olmayan sancım yavaştan gelmeye başlamıştı artık nst ye bağladılar hiç sevmiyorum şu nst yi bırakın yürüyeyim daha iyi hissediyorum diyorum dinlemiyorlar ☺️ kayınvalidem annem ablam eşim yanımda .Sancı geldikçe eşim ve ablam masaj yapıyordunbelime .çatala çok çıktım indim .açılmam biraz geç oldu .6 cm açılmadan sonra çok acı çektim dayanamadım sezeryana alın dedim dinletemedim .Ebe doktoruma da bilgi veriyordu ara ara .en son suni sancı takıldı 8cm açılma olduğunda .çünkü ıkınamıyordum .serym takıldığı gibi çatala alındım doktorum geldi yardım edin ne olur dedim şimdi bitecek dedi .Bir anda ebeyi karnıma bastırırken buldum üç avaz da evladımı kucağıma aldım .kafası çıktından sonra bi rahatlama geldi zaten .Annelik duygusu onu giydirirlerken bile gözüm ondaydı düşürürler zarar verirler diye 😌 Annesinin minik tırtılı dünya ya gelmişti şimdi 18 aylık ve bi kardeşi olucak inşaAllah küçük evladımı da sağlıkla kucağıma alırım 🙏 Rabbim herkese hayırlı sağlıklı doğum nasip etsin inşaAllah😊 Bu arada ikinci doğumu mu ağrısız normal doğum düşünüyorum hayırlısı artık bizim için 🙏