Sinemustafa2008 bende almadım canım öyle iki iç zıbın almıştım e bebekten, birde 11 aylık yeğenim var onun küçülenlerini ayırmış yengem ama sağolsun baya kötülerini seçmiş 😒 kısa kollu almayı düşünüyorum bakalım mayıs ayının başına kadar açılır heralde dükkanlar yoksa onlinedan alacağım.