Ben de bugün vuruldum suan oturup kalkarken çok az ağırıyor.ama benim kafama takılan bisy var.iğne vurduktan sonra bana bi kağıt verildi.kagida şöyle bisy yazıyordu; iğne vurulmadan önce buna engel bi durum olup olmadığı(kan sulandirici kullanıp kullanılmadığı vs)sorulur." Bana kimse boyle bisy sormadı.Ben kan sulandirici içiyorum acaba bi zararı olur mu?