damlac Kızlar merhaba 32. Haftadayım. İki gündür geceleri ince ince belim ağrıyor. Gündüz hiç hissetmiyorum ama gece giriyor korkuyorum. Girip çıkmıyor, devam ediyor hep. Normal mi acaba ? 2 gün oldu doktora gideli açıklık falan yoktu bu arada
Deletedmom327 damlac benimde 32. Haftadan beri belim çok ağrıyor uyuyup uyanınca azalıyor ama hiç geçmiyor şu an :3. Haftadayım aldığım kilolardan ve doğum yaklaşıyor diye ona bağlıyorum ama bilemiyorum doktora da bunun içim gitmek istemiyorum
Buskprl damlac çok normal canım, bebek büyüdükçe karnına baskı yapıyor oda belini ağrıtıyor. Çok yorulmamaya, ayak üzerinde durmamaya çalış