Semahasan Merhabalarherkese Ben bir haftadır uyuyamıyorum gündüz yemek zamanları dışında çok hareket etmeyen bebeğim gece ben yatağa girince mideme kaburgalarıma çok bastırıyor normal mi bu hamilelik sonuna kadar böyle mı artık
Senaselimefendigil Semahasan normal bebik 34 e giricem bendede durumlar aynı amniyon sıvısı durunca onların hareketleri artıyo doğal olarak öğlen uykuları kurtarıcım benimde😍
Seydakryl Semahasan bende uyuyamıyorum suyum fazla ve bebek makat geliş olduğu için nefes darlığı ve çarpıntı yapıyor sabaha kadar ayaktayız 😏
636312 Semahasan ben de 31. Haftamdan beri yatamıyorum çok sık dönme ihtiyacı duyuyorum annem diyor çok fazla dönme allah korusun kordon dolanır çocuğa gece uyuyamayınca gündüz 15 20 dk 2 3 defa kestiriyorsun falan uykusuzluk streste yapıyo farkındayım galiba anneliğe hazırlık zamanı :))
haticee_mehmett0 Senaselimefendigil 34 Haftalığız bizde ama maalefes bu saat oldu hala uyku yok öğle uykusu da yok bende normalde çok uyuyan bir insandım ama paşamın sayesinde uykuyu unuttum diyebilirim 7 de zor bela uyuyoruz
Senaselimefendigil Semahasan yani geceye oranla yaşama belirtisi göstermemiz yetiyo demekki benimkide hep gece başlıyo mesaiye çünkü ve dışardan karnımı gör hiç durmuyo 😂
Semahasan 636312 bende çok fazla dönüyorum sağa dönüyorum olmuyo sola dönüyorum olmuyo sanki bebişim ben yatınca rahatsız oluyo gibi sen kalk ben uyim der gibi hissediyorum :) iyi olsun da uyumayın diyorum ama bisaatten sonra çok zor geliyo
Kk39 Evet özellikle gece yatağa yatınca bir hareketlilik hissediliyor yatış pozisyonu bulmak sıkıntı ama buna şükür güzel.şeyler az kaldı dayanalım insallah
636312 Semahasan aynen canım ya valla bende de aynısı oluyo😄😄 ama aklında bulunsun çok sık dönme kordon dolanmasın yada düğümlenmesin
Senaselimefendigil haticee_mehmett0 valla öğle uyumasam zombi gibi geziniriö herhalde bak saat kaç hala karnımın bi orasına vuruyo bi burasına bazen eşime sarılıyorum o bile hissediyo aha tekme attı diyo erkek bebekler biraz daha mı kuvvetli vuruyo nedir 😂
Dmrzlm 31+3 olduk 29 haftaya kadar doğru düzgün hissetmedim haraketleri ni son 3 haftadır bebek gece gündüz haraket halinde kac defa uyanıyorum gece bilmiyorum
aysenur30 Bende 31 oluyorum aynıyım. Gece 12 den sonra başlıyoruz resmen uyuma der gibi. Bence bu doğum sonrası hazırlık 😂🙈 birde elleri sağ kasığımda çok huylandırıyor gıdıklıyor böyle 😍
haticee_mehmett0 Senaselimefendigil Vallahi öyle sanırım Bende eşime sarılınca daha bir kuvvetleniyor O da tamam az kaldı gelicen ne by şiddet diyor artık 😂😂