Ben happy modu bebeğim 4-5 ayliğindan kullandim. Doğum hikayemi paylaşdim fakat doğum yapdikdan sonra uyqulamayi sildim simdi pismanim. Yeniden yazmak istedim doğum hikayemi.
Saat 2:30 bana hafif sancilar geliyordu 5-10 dq bir eşime söyledjm yalanci sancidir dedi sonra git gide sancilara dayanamadim. Kalkdim dedim geliyo öyle evde çekdim sancini saat 4 hastaneye gitdiq 1 cm aciklik vardi eve gönderdiler geldik yalan yok en zor anlarımdı o sancilar sonra annem geldi saat 10 gitdik hastaneye suyumu batlatdılar iyne vurdular analiz falan odaya götürdüler sancilar dahada gücleşdi öyle böyle değil yardim edin diye bağırdığımı hatirliyorum salak gibj hep bağırdım gücüm bitdi siz siz olun ne olur olsun bağırmayın en korktuğum şey dikişdi şükür öyle birşey yaşamadım hep bağırdığım için doğumum zorlaşdı birde bağırıyorlar ikin ikin diye insan deli oluyor 2 ikinmayla doğum yapanlar var benimki 10 dan fazla ikinmişimdir neyse karnimdanda basiyorlar filan neyse bebeğim doğdu 💚🌹 ve sanki o kadar aciyi yaşayan ben değildim tqm hepsi gitdi 10 saat sürdü benim doğum sancılarım) ama değdi🤩 oğlum oldu @3300 52 sm birşey daha söyliyim hani derler ya birşey yemiyorsjn bebeğın zayif olcak filan diye inanin ki öyle fazla yiyen biri değildim 2 defe yemek yiyordum 48 hamile kaldim 54 doğum yapdım 3300 bebeğim oldu eve geldikde 44 isim gün gündün düşdüm 41 oldum sütü kesdim simdi 46 kiloyum 3 aylik bebeğim suan bu ayın 18 4 aylik olucak inşallah her kese kısmet olsun anne olmak😘 en zor ve en güzel duyqu.