mrs_aslannnn Ama mesela yazlık bişy almadım doğumum haziran bası 40ı cıkana kadar üşür diyorlar 3 aylık olduğundada eylül ayı cok sıcak olmuyor bende onun için neler almalıyım bilmiyorum cıtcıtlı bodylerle mi idare etmeliyim bilemedim
mrs_aslannnn Sedos2020 Canım battaniye olarakda 1 tane hastane cıkısının içinde vardı 6 tanede penye battaniye aldım 🙈🙈 bir tanede nohut battaniye bir tane de kalın 3 tanede müslin örtü
mrs_aslannnn Sedos2020 civilden aldım onlarıda bakabilirsin çift kat battaniye olarak geçiyo aldıklarım
Degisken Hastane çıkışı 10 lu kesin lazım. Onun haricinde alt üst takım bulunmalı. 10 tane kadar. Yazın doğcaksa çıtçıtlı çok olup takım daha az olabilir. Ben tulum giydirmeyi daha çok sevdiğimden tulum çok almıştım. 0.3 ay olanı 2.5 olana kadar giydirdim.
Snmdnz Sedos2020 tulum ve alt ust takim toplam 20 tane felan var zibinda 10 15 tane var canm cunku ilk zamanlar az alin densede inan lazim oluyor gunde 3 4 kez uat degistirdigin oluyor ilk cocuktan tecrube oldu bana diger esyalarinida gelisimine gore alicam canm
Sedos2020 Snmdnz aynen terledi kustu derken bide sık sık banyo lazım oluyor baya kıyafet lazım olcak bencede
Snmdnz Sedos2020 aynen canm oyuzden bol almak lazim ee bide hergun yikiyosun 40i cikana kadar ozamanda degistiriyosun derken ihtiyac oluyor
AysenurSarenur Sedos2020 canım bende arkadaşımla yeni konuştum bu konuyu onun bebeği de 2 aylık oldu çok şey alma dedi şimdi hepsi küçük geliyo dedi hele de şu ayaklı pijamalar varya ayakları artık sigmiyo hemen buyuyo bebekler dedi ondan az al dedi genelde ayaksız pijama tercih et dedi bi de bol bol zıbın lazım oluyomuş bende ona göre alış veriş yapcam ama bu zamanda almışken aynı şeyden bi kaç beden almak daha iyi olur malum sokağa istediğimiz zaman çıkamıyoruz