pyrzmom Nst sonucunu okuyabilen var mı acaba gece girdim bebek hareketi az hşssettim die hareket varmıs ama bilgi vermediler içinizde anlayan varsa sancı yada bebek hareketi hakkında https://imgyukle.com/i/JwNqDo https://imgyukle.com/i/JwOb2M https://imgyukle.com/i/JwN6bQ
hunilimom pyrzmom alta olan sancı üsteki sürekli pot pot çizgiler olan kap atışı canım zaten alt kağıtta 20 40 felan yazıyor ya onarsa senin sancın oluyor