Benim durumumu yaşayan var mı yardımcı olursanız çok sevinirim 1 Mart son adet tarihim şu an bir haftadan fazla gecikti adetim ki asla gecikme yaşamadım 28 gündür döngüm hamilelik testi tek çizgi çıkıyo neden anlamadım pazartesi kan tahlili vericem o da bi gün sonra çıkar (aile hekimi) bnm yaşadığımı yaşayıp hamile olan oldu mu bide bu çizgi aşırı silik gölge gibi varla yok arası yardım edin lütfen