Merhaba kızlar bu virüs başlangıcından bu yana İstanbul gop Avrasya hastanesinde doğum yapan oldumu. 10 gün sonra sezeryan ameliyatım var ama korana dan dolayı çok korkuyorum 😣 ortam nasıl acaba içim hiç rahat değil böyle bi zamana doğumum geldiği için 😣