Beyzacm merhabalar, aslında testi yaparken hiç ama hiç umudum yoktu, çünkü günüm hiç geçmemişti sadece olmam gereken günündeydim. O gün içinde mutlaka olmayı bekliyordum. Evde basit testlerden olmasına rağmen tekrardan eczaneye gittim ve 2 tane daha test aldım stok yaptım 😅nedeni kesin çıkmaz diye düşünmüştüm. Eve geldim biraz bekledim normalde sabah kalktığınızda ilk idrar ile bu testi yapmamızın doğru olduğunu söylüyorlar ama bekleyemedim yaptım ve anında çift çizgi çıkmıştı. Sonra bir diğerini yaptım 1 saat arayla o da aynı şekilde çıktı. Bazen hemen çıkabiliyor bazen de 1 hafta bekleyin deniliyor. umarım senin içinde güzel olur herşey.
şuan 12+3 haftalık olduk.
başka testlerde denemeni öneririm. Ama erken gebelik testleri bence hikaye. En ucuz testler bile varsa oluşmuşsa gebelik çıkarıyor. Şansın bol olsun inşallah🤗🥰