Fundaoktay Kızlar merhaba adetim biteli 13 gün oldu ama sol kasığımda batma ve ağrı var yumurtlamadan dolayı olabilir mi ?
Canan123 Olabilir ben bu ay ovülasyon testi yaptım 2 gün yumurtlamam oldu o 2 gün kasık ağrısı çektim