EsraaK Kizlar nasilsiniz nasil gidiyor hamilelik ne kadarlik oldunuz psikolojileriniz ne durumda bu aralar 🤔
spiker_anne EsraaK 39 haftaligim cocuk deli gibi oynuyor icimde 1 cm açıklık var ama doğum falan yok halâ çatlamak üzereyim artık millet 37 de doğuruyo bende tık yok
EsraaK Ssultann Rabbim yardimcin olsun inşallah canim kolaycana dogurursun inşallah stres yapma diycem ama elinde olmuyor insanın 🙏
kader_jin48 Ssultann rabbim yardmcn olsn.bende çok korkuyorum dua ediyorum rabbim Tüm annelerin bir nefeste dogmanızı nasp etsin 🤲🏻♥️
spiker_anne Ssultann benimde 39 sezaryen mi olcaksin suni mi başlatacak bende çatlicam artik cok bunaldim beklemekten
ilkbahar 26+1 psikolojim genel olarak iyi şükür ama kalabalık ortam istiyorum, keşke kardeş akraba birileri yanımda olsa da büyükşehire gitme yasağına burda yakalansalardı 🤪😁
EsraaK ilkbahar Valla benimde yanimda hic kimsem ailemde yok burda hic kimseyide göremiyorum zaten kafayi yiyecek gibi oldum bi ara 😣
EsraaK Damlacik88 Benimde haziran basinda insallah doğumum bende Istanbuldayim ve hic kimsem yok yanimda kayinvalidem burda ama bu olaylardan nasil olacak bilmiyorum benide korkular sariyor😔
EsraaK spiker_anne Bir an önce kolayca dogurursun inşallah canim benim sizleri duydukca bende cok heyecanlaniyorum yaa 😮
ilkbahar EsraaK zor ya, bi tek kocamı görüyorum 🙂 daha çok insan görüp insan duymak istiyorum ☺️ bi de kalabalık ailede yetiştim şimdi böyle iyi olmuyo.. 🙄 Senin bebiş var mı ne zaman doğcak 🤔
Ssultann spiker_anne sezaryen bi aksilik olmadıkça istemiyorum suni ile normal denicez ama hayırlısı tabi
EsraaK ilkbahar Aynen bende öyle yaa kalabalik ailede büyüdüm sonra 2 yila yakindir Istanbuldayim kocamda olmasa zaten iyice siyiririz 30+5 haftaligiz bizde sen ne kadarliksin🤗
ilkbahar EsraaK İstanbulda ben de 6 yıl kalmıştım üniversitedeyken. 🙄 O metrobüsün kalabalıklığı felan of ne günlerdi 🙄 bir de genelde orda komşu edinmek de zor çok değişik insanlar da var 🙄 ben 26 haftadayım daha… Senin yine benden az kalmış Çocuk doğunca en azından bi ses şenlik olur geçer bu günler 🙂