Kızlar 25. Haftamdayım. Son bir haftadır uzandığım zaman gözüm kararıyor kalp atışlarım hızlanıyor bayılacak gibi hissediyorum tansiyonumu ölçtüğümde 10/6 10/5 gibi çıkıyor genelde.. normal mi bu düşük mü yoksa bilemiyorum. Ya da bu durumun gebelik şekeri ile bir alakası olabilir mi?