fatma1993 Hanimlar gunlerimiz tek tek azaldi kaldi 28 gun nasipse.Rabbim hayirli dogumlar nasip etsin.ulkemizdeki vebayi kaldirsin insaAllah .nasil gdiyor hamilelik😊
PoPe fatma1993 benimde 6 Mayıs’ta gözüküyordu ancak erken doğum riskim var ☺️ Virüsten dolayı korkuluyum açıkçası Rabbim yardımcımız olsun kolaylıkla atlatmak nasip etsin
Gizem_37 fatma1993 4 mayis tahmini dogum tarihimiz 35+6 olduk yalanci sancilar gece yatakta donememe ve migde yanmasi disinda gayet iyi gibi 😅