Eytu12 Kızlar cok nadir bazen iki gögüs arama ağrı girip bi anda cıkıyor rahmim büyüdüğü icin mi acaba böyle olan varmı merak ettimm? Bazende sol kol üzerime yatınca kalbim tak diye atıyo sanki tuhaf bi hissiyat ama korkutucu 🤪
AysennHED Eytu12 benim de gögüs tarafım altı acıyor igne batıyor gibi sanki niye oluyor bende anlamadım 🤷
Ozgett AysennHED benim de bi de şimdi acaip kaşınıyo göğsüm kremimi de sürdüm ama çok fena 36. Haftadayım var mı bunu yaşayan
Asl90 Bendede aynı sorun var hamilelikte kan hacminin artmasıyla kalbe daha fazla görev düşüyor ondan diye düşünüyorum
AysennHED Ozgett benim kaşıntı vardı geçti şimdi içten içe acıyor batıyor kaşıntı gögüs büyüdüğü için oluyor heralde tam bilmiyorum ama🤷
AysennHED Ozgett ben hiç kullanmadım ama krem alıp şimdiden kullanmaya baslicam cok korkuyom yars olucak diye