Tugbaca96 Kızlar ayaklarim davul gibi oldu 39+4 olduk var mı aranizda böyle olan ? Son 3 gündür böyle üstüne basamiyorum resmen. Ve 3 günde bir kilo almışım 🙄
Sahra-34 Bende 39 haftaya girdim ayakta çok kalıyor musunuz? Her oturduğunuzda mutlaka ayaklarınızı yukarı uzatın ne de olsa doğum yaklaştığından ödem artış göstermiştir. Çok ayakta kaldığımda ayaklarım ağrıyor.